maanantai 20. lokakuuta 2008

Demotreeniä

Heipähei taas!

Yhä treenaillaan demoa varten, ollaan saatu karsittua biisiehdokkaat viiteen. Kolme siis olis tarkoitus äänittää. Treenikämppä on siivottu ja sisustettu uusiksi (siellä on mm. läksypiste pulpetteineen) ja siellä onkin ilo soittaa. Valitettavasti Jenni ei ole päässyt kokeilemaan rumpujen soittoa uudistetussa kämpässä, koska sen takapuoli repesi.

Mä olen luvannut mennä tänään luovuttamaan verta. Jänskättää ja meinaa jopa ahdistaa, en oo tehnyt sitä pariin vuoteen. Mutta toisaalta, jos joku kuolee siksi, ettei se saa mun vertani ihan vaan siksi, että mua vähän ahdistaa, niin ei kiva. Sitä saattaa ahdistaa se kuoleminen vielä vähän enemmän. Eli menen enkä kitise enempää.

1 kommentti:

Jenni kirjoitti...

Jottei nyt tulisi mitään outoja väärinkäsityksiä tai heräisi omituisia mielikuvia, niin täytyy tarkentaa, että olin siis pelaamassa sählyä ja revähdytin (tai venäytin tai jotain kivuliasta siinä tapahtui) lonkkani (tai kankkuni tai mikä siinä kohdassa ihmisruumista nyt onkaan). Tänään jäi sitten sählyt väliin, kuten myös eiliset bänditreenit. Treenien puolesta harmittaa kyllä huomattavasti enemmän, mutta eiköhän sitä seuraavalla kerralla sitten rokata entistä ehompana. Että näin.