torstai 23. huhtikuuta 2009

me, me ja me


Olen tosiaan elossa ja mulla on tylsää, kun pitäisi tehdä massor av kouluhommia, eikä yhtään huvittaisi. Onneksi kouluhommien ohesta tikulta löytyi myös paketti kuvia promosessioista tammikuulta 2008. Täällä ei liiemmälti kuvia ole viime aikoina näkynyt, joten korjataan sitä tilannetta samalla. Osa kuvista kyllä jaksaa vaan naurattaa joka kerta. Tsekatkaa yllä olevasta kuvassa Onnin setäilme sekä muotitietoisen valinta: sukat housun punttien päälle. Kyllä se Onni osaa!

Tässä seuraavassa Onni iskee mielikuvitusnaisia (kun siellä oli meidän lisäksi vaan kuvaaja Janne Kauppinen, jolle muuten isot kiitokset!)


Sitten vielä jotain ihan muuta:

Vähän eri meininkiä verrattuna näihin muihin kuviin. Ollaan ihan aidon näköistä lääkäriporukkaa, varsinkin toi itsensä tyhjentämispussi tomipidikkeineen (mulla on nää termitkin hallussa) toimi tosi hyvin tippapussina.

Täytyy kaivella näitä vielä lisää, siellä on aikamoisia helmiä ja täysin ennennäkemätöntä kamaa vielä joukossa, jostain syytä mulla oli tossa tikulla vaan osa kuvista. Pikkuhiljaa (vai pikku hiljaa?) sanoi mummo lumessa.

Mut hei, arvatkaas mitä, mä lähden kans ulkomaille kun kerran Onnikin. Ensi viikon olen tsekkailemassa Portugalin huhtikuuta. Heipsan.

p.s. tässä kouluhommien ohessa (tai siis niiden tekemistä vältellessä) löysin myös jyväskyläläisbändi Manufacturer´s Priden blogin, joka oli oikein piristävä tapaus. Täytynee ottaa oppia poikien poseerauksista, heiltä löytyy ilmiselvää lahjakkuutta myös mallina toimimiseen musiikin lisäksi. Erityisesti minua miellytti Michelin-ukkojen matkimiskuva, josta tulikin mieleen, että pitäisi katsoa Ghostbusters joku päivä, sekä hieno XL5-tekstin bongauskuva, josta taas tulikin mieleen, että Mäyrämäen puistossa luki aikoinaan aika isolla, että XL5 on XL huono. Sen luokse olisi voinut mennä harjoittelemaan poseerausta Manufacturer´s Pride-hengessä, mutta harmi kun puisto on jo hävitetty.

Okei, taidan mennä nukkumaan.

p.p.s muistakaa äänestää meitä kaikkialle!

Ei kommentteja: